13 найпопулярніших питань по контекстній рекламі

May 27, 2020

Катерина Золотарева

Рейтинг: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Є питання, які становлять особливу “біль” співробітників PPC відділу – як технічних, так і project-менеджерів. Щоб кожен раз не бачити страждання в їх очах, ми вирішили написати статтю з типовими питаннями. І розгорнутими відповідями на них.

– Чому мої оголошення зараз не показуються?

Може бути кілька причин:

  1. Ви можете не потрапляти в налаштування таргетингу вашої ж рекламної кампанії по геолокації або за графіком показів.
  2. В рекламній кампанії можуть бути обмеження по денному бюджету і ви просто “не потрапили” в цей ліміт
  3. Також, якщо ви до цього з вашого IP-адреси переглядали оголошення, але не здійснювали переходи, система перестане його вам показувати, так як буде вважати, що вам не цікаво це оголошення
  4. У рекламному кабінеті закінчилися гроші, і реклама просто перестала показуватися

Крім того, не рекомендується просто “заради інтересу” переглядати ваші оголошення, так як перегляди без переходів ведуть до зниження CTR, а воно, в свою чергу, веде до зниження показника якості та підвищення вартості кліка.

Якщо ви хочете подивитися, чи показуються ваші рекламні оголошення і як вони виглядають – краще це робити зсередини рекламного кабінету, використовуючи цю функцію.

– Чому я не можу бути завжди на 1-му місці (завжди на 3-м, вище фірми “роги і копита”)?

На знаходження сайту на тому чи іншому місці впливає безліч різних чинників. В першу чергу це розмір ставки. Чим вище стоїть ставка за 1 клік – тим вище рекламне оголошення. Другорядну роль грають геолокація, саме оголошення і показник якості посадкової сторінки. При цьому визначення позиції – це динамічний показник, вона змінюється в кожен момент часу через поєднання факторів вашого акаунту та акаунту конкурентів.

Але знаходячись на 2-3 позиції і нижче ви можете отримувати такий же обсяг якісного трафіку за менші гроші, що зазвичай набагато вигідніше для бізнесу. Тому для кожної компаній ми вибираємо оптимальну стратегію – отримання оптимальної кількості трафіку за менші гроші, або знаходження на найвищих позиціях для більшого охоплення.

– Через скільки ви налаштуєте контекстну рекламу? Чому так довго?

Якісна та ефективна рекламна кампанія не може налаштовуватися за принципом “херак-херак і в продакшн”. Спочатку вона вимагає збирання повного семантичного ядра, ретельного аналізу бізнесу, написання релевантних привабливих оголошень, роботи з аналітикою, тонких налаштувань розкладу і таргетингу.

Швидкість настройки залежить від обсягу та складності рекламної компанії. Але в будь-якому випадку нам необхідно достатньо часу (зазвичай 2-4 тижні в залежності від обсягу) для її налаштування, оскільки ми повинні бути впевнені в якості нашої роботи і в ефективності реклами для наших клієнтів.

.

– Які гарантії ви даєте? Чому немає гарантії продажів?

Отримання PPC-трафіку – тільки перша частина продажу. Більше половини успіху залежить від якості посадкової сторінки, привабливості продукту (унікальність, ціна, зрозумілість), а також – роботи відділу продажів.

І тому навіть якщо ми вам приведемо найбільш якісніший і дешевший трафік, але для відвідувачів нецікавий сам товар або сторінка сайту не викликає бажання купити – користувач не зробить замовлення.

Для того, щоб отримувати продажі – потрібно комплексно працювати на всіх етапах воронки, починаючи від залучення, закінчуючи утриманням і роботою над LTV (життєвою цінністю клієнта).

.

– Чи можу я отримати якісь прогнози?

Так, на етапі підготовки стратегії ми можемо зробити прогнози щодо ефективності рекламної кампанії, які будуть ґрунтуватися на статистиці пошукових систем, а також на досвіді роботи з суміжними тематиками.

При цьому потрібно розуміти, що прогноз не може заздалегідь врахувати всіх факторів бізнесу, і тому він є тільки опорної цифрою, яка далі буде коригуватися на основі реальних даних вашої реклами.

Реальні проміжні дані, які ми отримаємо на початку роботи, допоможуть скорегувати прогнози і при необхідності змінити стратегію роботи.

– Чому ви ведете рекламу для конкурентів?

Тому що навіть якщо ми не будемо вести рекламу ваших конкурентів – то її буде вести хтось інший, і від конкуренції це не врятує.

Насправді, напрацьована експертиза в конкретній тематиці дає PPC-фахівцю більш детальне розуміння ринку, яке він зможе застосувати вже на вашому проекті. І звичайно ж, грамотний фахівець не буде повністю копіювати іншу рекламну компанію, а просто буде спиратися на отриманий досвід, який буде застосовуваться в роботі над вашою кампанією.

При цьому всі фінансові та статистичні дані по кожній кампанії строго конфіденційні і не підлягають розголошенню.

.

– У мене будуть доступи до мого рекламному кабінету?

Будуть. Ми працюємо або відразу з аккаунтом клієнта, або передаємо всі доступи. В подальшому ви можете або самостійно займатися своїм рекламним кабінетом, або передати в роботу іншому фахівцю.

.

– Чому 2 місяці тому у мене було 100 продажів, а зараз тільки 10?

На обсяг продажів впливає маса різних факторів. При одній і тій же рекламній кампанії результати можуть бути дуже різними і це може відбуватися по ряду причин.

  1. Сезонність. Кожна ніша має різні сезонні коливання. Штучні ялинки відмінно продаються в листопаді і грудні, але в січні продажі падають практично до нуля. Сумки активно продаються навесні і восени. Товари для саду та городу – починаючи з ранньої весни, канцелярія – в кінці серпня і початку вересня.
    Фахівці вміють відстежувати і прогнозувати сезонні коливання, але й клієнти повинні знати свою сезонність і враховувати її в бізнес-плануванні
  2. Змінився сайт. Одна з типових історій – прибрали кнопки або текст зі сторінки, поміняли дизайн або взагалі урли сайту. Спеціаліст не може відстежувати кожен сайт 24/7, і для клієнта важливо тримати своїх підрядників в курсі змін. І краще не пост-фактум ставити перед фактом, а погоджувати всі зміни заздалегідь, так як вони можуть істотно впливати і на результат, і на процес роботи.
  3. Не поповнили рахунок. Банальна, але часта причина. Як правило, ми працюємо з клієнтами по схемі, коли вони самостійно поповнюють свій особистий рекламний кабінет. І незважаючи на те, що ми відстежуємо суми, які залишаються на рахунку, і завжди заздалегідь нагадуємо про необхідність своєчасного поповнення – іноді буває так, що “ой забули”, і тоді якийсь час реклама може не показуватися, і підсумковий результат буде менший.
  4. Неякісне опрацювання заявок. Грубий некомпететний адміністратор може позбавити вас 90% замовлень. Не вірите чи сумніваєтеся? У будь-якому випадку варто встановити на сайт колл-трекінг, який дозволить відстежити точну кількість заявок з кожного каналу трафіку, а також дозволить побачити статистику пропущених дзвінків, тривалості розмов, і головне – прослухати їх записи. Повірте, ви сильно здивуєтеся і гарантовано зрозумієте, що потрібно міняти.
  5. Зростання конкурентності в ніші. Тільки цей фактор навряд чи забезпечить 10-кратне просідання результатів, але все ж зміни в ринку істотно впливають на результат. Наприклад, коли ви починали – ви були одні на цьому ринку, але з плином часу у вас з’явилися сильні конкуренти, і тепер частину клієнтів “забирають” вони. Що робити – йти в ногу з часом, розвиватися і завжди бути на крок попереду конкурентів.
  6. Зниження тренду. Тренди народжуються і вмирають, і те, що було популярно вчора – буде не цікаво завтра. Спеціаліст по контекстній рекламі може відстежувати зміни попиту на ті чи інші ніші, але на жаль тільки як констатацію факту – впливати на ринковий попит ми не можемо.

– Чи можуть конкуренти склікувати гроші з рахунку?

Дійсно, є таке поняття, як “склікування бюджету” конкурентами, однак сам гугл бореться з цим явищем. Система відстеження вираховує заходи з однієї IP-адреси і повертає кошти, якщо цих переходів було кілька.

.

– Чому недовитратили / перевитратили бюджет на кліки?

Бюджет може витрачатися не в повному обсязі з кількох причин:

  • на початку роботи рекламної кампанії, поки вона працює не в повну силу
  • якщо максимальна ставка за запитами занижена
  • якщо при роботі з рекламою вирішили концентруватися на більш вузькому сегменті запитів

Перевитрата бюджету найчастіше йде через те, що google залишає за собою право в деякі дні брати більше коштів на кліки. В такому випадку в наступні дні він витрачає менше, і за підсумками місяця ми все одно приходимо до встановленого денного бюджету.
https://support.google.com/google-ads/answer/2375423?hl=ru
https://support.google.com/google-ads/answer/1704443?hl=ru

Цю особливість роботи google, при необхідності, можна регулювати через підключення скриптів, які додатково обмежують витрату бюджету, і не допускатимуть таких точкових перевитрат.

.

– Пару днів назад запустили рекламу. Чому мало кліків / заявок / дзвінків?

Пари днів роботи, на жаль, ще недостатньо для відповіді на питання “чому”. Потрібно збирати статистику 2-3 тижні, а краще місяць, і на її підставі вже робити висновки.

Після 2-х тижнів роботи реклами ми дивимося на фактичну ефективність рекламної кампанії, статистику переходів, кліків і дзвінків, і при необхідності допрацьовуємо малоефективні кампанії.

В окремих випадках, якщо ми впевнені в максимальній якості трафіку, а продажів все одно недостатньо – потрібно проводити аудити конверсійних посадочних сторінок і юзабіліті аудити сайту, щоб збільшити % конверсій.

– Чому 2 роки тому вартість кліка була 5 грн, а зараз аж 7 грн?

Така тенденція є і буде тривати далі. Конкуренція в платному трафіку стає дедалі більше, а разом з її зростанням збільшується і вартість трафіку.

.

– У мене в акаунті з’являється повідомлення “поновіть платіжні дані”, але у мене з картою все ок. Чому так?

Таке повідомлення з’являється, якщо на акаунті налаштований автоматичний платіж, але в даний момент недостатньо коштів для автоматичного списання грошей.

.

– Як я зрозумію, що ви добре працюєте?

“Добре” – поняття суб’єктивне та відносне. Його можна відстежити за такими параметрами, як:

  • динаміка ключових показників – наприклад, якщо ви раніше самостіно вели контекст, то ви можете відстежити такі показники як CTR, кількість і вартість кліків і лидов в форматі “було-стало”)
  • кількість та якість лідів
  • по яких запитах були переходи на сайт, наскільки вони цільові
  • крім того, ми надаємо повний звіт по роботах, що були зроблені, щоб було видно, що саме ми робимо для забезпечення того чи іншого результату, і що “ні, не воно саме”

Крім того, за результатами роботи кожного періоду ми проводимо колл, на якому обговорюємо результати і плануємо роботи на наступний період.

Оценить статью: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Поделится в соц. сетях:

Последние записи