Що на старте?

Початок работи 05.2017
71 відвідування в місяць

Клієнт – компанія «AI HELPS» – розробник програмного забезпечення для індустрії краси

Проект – сайт Beauty PRO Software – сервіс автоматизації салонів краси

Задача на проекте:
Отримання цільового органічного трафіку на сайті за комерційним та інформаційним запитом

Основні сложності ніші:

  • Узкая ніша з невеликим трафіком
  • Длинний цикл прийняв рішення відвідувачів веб-сайту, необхідні багато питань
  • Обмежене кількість тем для написання статей

Результати:

.

Внутренняя оптимізація

Після перевіреного технічного аудиту ми виявили і виправили цілий перелік проблем:

  • версія з www. замість 301-го редиректа віддавала 404-йй відповідь сервера
  • корректний переїзд на https версію
  • урли без ідентифікатора мови віддали 302 редиректу на англоязичну версію
  • урли мовних версій мали геть-параметри і плохо індексировались пошуковою системою
  • у мовних атрибутах rel = ”alternate” було некоректно вказано обозначення української мовної версії
  • також у rel = ”alternate” потрапили версії урлов з гет-параметрами
  • помилки в іерархії заголовків h1-h3
  • помилки у внутрішніх посиланнях (абсолютні / відносні, з ідентифікатором мови / без нього)
  • некорректна реалізація сторінок 404-ой помилки
  • настроєні циклічні редиректи на ряді статей
  • частина контента головної сторінки почему-то не попадала в кеш гугла, тобто пошукова система “видела” лише першу
  • половину сторінки

Також у процесі роботи над проектами виявлялись критичні помилки:

  • відкриття для індексації dev-версій при розробці нової версії сайту
  • випадкове закриття для індексації всього веб-сайту програми

Даний веб-сайт постійно розвивається, впроваджується нові зміни, які потрібно контролювати з точки зору SEO. Був переїзд на новий домен, який ми також співпрацювали.

Семантика і контент

Для першого етапу співпраці ми працюємо через комерційну семантикоінформацію про веб-сайт, а також щомісяця працюємо за формуванням семантики для держав, а також для нових додаткових стрічкових продуктів.

Реалізували:

  • нова структура посадових сторінок
  • прописали нові мета-теги для всіх сторінок сайту
  • написали або оптимізували тексти
  • вдосконалили візуальну версію текстів (видання, структура, списки тощо)

Робота с блогом

Через 4 місяці роботи ми перейшли також на роботу з блогом на сайті:

  • щомісячно збирали семантику для нових статей
  • при виборі тем для статей ми орієнтувались на потреби та інтереси цільової аудиторії сайту – власників салонів краси прописивали мета-теги
  • робить аналіз статей конкурентів, не тільки в нашій гео, а також за більш конкурентним странам, таким як США. За результатами аналізу сформували ТЗ для наших держав
  • перевіряли написані копіювальні тексти
  • робили ТЗ на оновлення статей, які використовували популярність та вимагали оновлення
  • формували посилальну масу на статті

Внешняя оптимізація

У даному проекті до нас ніхто не займався нарощуванням посилальної маси, що дозволило налаштувати роботу за посиланнями “з чистого листа” та не виправити помилки посилального профілю. Тому ми за умови, що починаємо будувати посилання на сайти з високими SEO-параметрами. Це дозволило веб-сайту успішно переглянути всі додаткові алгоритми за останні 3 роки.

Какие линки строили?

  • крауд-ссылки (форуми, коментарии)
  • статейні посилання з трастових українських площадок (в основному СМІ) через біржі та аутріч (+/- 8 доменів / місяць)

Делалі уклон саме на якості посилання, а не на їх кількість.

Результат

За 3,5 роки роботи нашого веб-сайту пошуковий трафік збільшився з 71 відвідуванням за місяць до 29 598 за місяць за організацією. Більша частина трафіку на сайті іде з блогом, однак він також успішно приносить якісні ліди.

Такий результат був досягнутий нами спільно із зусиллями клієнтів. У першу чергу хочу підкреслити, що у них дійсно відмінний сервіс, який використовується у своїх бізнесах у кількох інших наших клієнтах і значних. Усі рішення приймалися та всі зміни вносились швидко, клієнт прислуховувався до наших рекомендацій та часто заробляв попередження про заплановані зміни на сайті.

Крім SEO-просування, клієнт використовував інші канали залучення трафіку та клієнтів – реклама в google, фейсбук, офлайн-діяльності на ринку, що позитивно впливало і на результати SEO за рахунок роста брендового трафіку та вдосконалення поведенчних факторів.

Відзив клієнта на clutch.co – https://clutch.co/profile/site24#review-1663565