Кейс про те, як за 15 місяців системної роботи з невеликим бюджетом можна:

  • Збільшити пошуковий трафік в 11 разів
  • Вивести в ТОП3 – 55%, ТОП10 – 83% ключів з комерційних сторінок
  • Знайти нові точки зростання для проекту

Що на старті?

Початок роботи 10.2018

Клієнт – компанія «MEDICALASER» – національний виробник косметологічного і лазерного обладнання.

Проект – інтернет-магазин лазерного обладнання власного виробництва

Завдання на проект:

Отримання ТОПу в google Україна за пріоритетними 9-категоріям. Збільшення цільового трафіку.

Основні складності ніші:

  1. Вузька ніша з невеликим трафіком
  2. Висока вартість товарів – довга покупка
  3. В топі великі більш “широкі” інтернет-магазини з продажу різного устаткування для косметології, салонів краси, перукарень, соляріїв
  4. На посадочних сторінках конкурентів велика кількість товарів різних брендів, при цьому у нас на сайті тільки один бренд і в деяких категоріях досить мало товарів

Внутрішня оптимізація

Після проведеного технічного аудиту ми виявили і виправили цілий перелік проблем:

  • переїхали на https
  • налаштували редіректи з дубльованих сторінок
  • зробили ЧПУ для всіх сторінок
  • закрили від індексації сторінки з гет-параметрами (сортування, пагінація, фільтрація, пошук, службові сторінки)
  • додали комерційні чинники
  • пропрацювали над формуванням заголовків для всіх типів сторінок (прибрали наскрізні заголовки h2 і h3, на категоріях замінили назву товару з h2 на h1)
  • реалізували мікроформати для хлібних крихт і товарів
  • поліпшили швидкість роботи сайту
  • впровадили перелинковку на сайт
  • виправили биті картинки і посилання
    і т.д.

Також попрацювали з Google Мій бізнес:

  • оптимізували опису, доповнили фото
  • прописали подальший план робіт

Семантика і контент

За кілька місяців ми пропрацювали семантику в усіх напрямках апаратів по процедурам і технологіям.

Реалізували:

  • нову структуру
  • оптимізовані мета-теги (ручні і шаблонні)
  • написали / переписали / розширили / оптимізували тексти
  • поліпшили візуально тексти опису товарів (списки і заголовки були реалізовані за допомогою символів, жирності, відступів)

Робота з блогом

Через 7 місяців просування почали роботу з блогом. Провели аналіз існуючих статей, в результаті:

  • зібрали семантику під існуючі статті
  • переписали, розширили статті за якими є потенціал по трафіку
  • впровадили мета
  • короткі, даремні статті видалили

Щомісяця писали статті для блогу, а також прокачували їх посиланнями.

Зовнішня оптимізація

Клієнт до роботи з нами (за 6 місяців) переїжджав на інший движок і не налаштував для більшості сторінок 301-редирект. В результаті з’явилися биті посилання. Тому з таких сторінок були налаштовані 301-редіректи на відповідні сторінки на новому сайті.

Провели аналіз існуючих вхідних посилань в порівнянні з конкурентами і виявили недоліки:

  • сайт частково просувався неякісними посиланнями через біржу sape (які після відходу до іншого підряднику стали відпадати)
  • в порівнянні з конкурентами дуже високий відсоток анкорний посилань
  • посилання будувалися тільки на 9 сторінок сайту
  • дуже мало посилань вело на головну сторінку сайту
  • невелика кількість посилань з українських майданчиків

В результаті склали план формування посилальної маси з урахуванням вищевказаних недоліків:

  • відхилили погані посилання через Disavow
  • збільшили відсоток посилань на головну сторінку
  • на сторінках, де багато анкорний посилань – збільшили% безанкорние посилань
  • збільшили кількість сторінок для отримання посилань

Які лінки будували?

  • крауд-посилання (форуми, коментарі)
  • статейні посилання з трастових українських майданчиках (в основному ЗМІ) через біржі і аутріч (+/- 10 доменів / місяць)

Робили ухил саме на якість посилань, а не на їх кількість.

Результат

За 15 місяців наших робіт на сайті пошуковий трафік збільшився в 11 разів з 1,65 тис користувачів в місяць до 20 тис

Кількість запитів в ТОПі на сьогодні:

  • для комерційних сторінок стало ТОП-3 55%, ТОП-10 – 83%
  • для блогу ТОП-3 – 47%, ТОП-10 – 82%

Потрібно підкреслити, що хороший результат був досягнутий не тільки нашими роботами, а й швидким і якісним взаємодією з клієнтом:

  • крім SEO використовувалися інші канали – реклама в google, фейсбук, оффлайн активності на ринку, що сприяло збільшенню брендового трафіку
  • були хороші корисні опису товарів
  • технічні правки впроваджувалися досить швидко
  • клієнт працював над поліпшенням свого сайту

Як бачимо розвиток проекту в майбутньому?

  1. Впровадити українську версію сайту
  2. Продовжити роботу по написанню статей в блог
  3. Поліпшити юзабіліті сайту (особливо для мобайл)