Послуга: Налаштування контекстної реклами в Google Рекламі
Тематика: Курси програмування з навчанням на проекті (менторинг – тільки практика)
Регіон: Україна
Тривалість: 6 місяців (грудень 2020 – травень 2021) (порівняння з попереднім періодом червень-листопад 2020)
Загальний бюджет на рекламу: 143 000 грн.

Дано:

  1. Дуже цікавий і досить унікальний проект: Навчання програмуванню за авторською методикою – без теорії – на реальному проекті.
  2. Кабінет Google Реклами, де налаштовані Пошукові кампанії з різним геотаргетингом, розбиті по курсам, кампанії в КМС (також розбиті по гео і по курсам) і ремаркетинг.
  3. Відсутність бажаної кількості конверсій (під конверсіями мається на увазі телефонні дзвінки і відправки форм). За пів року було отримано 206 звернень з ціною конверсії 363 грн за конверсію, проте бізнесу важливо було отримувати більше і нарощувати кількість клієнтів

Завдання: Збільшити кількість переходів

Рішення:

      1. Проаналізувати звідки беруться конверсії. У процесі аналізу джерел конверсій виявили що більшість конверсій приносять Динамічна пошукова кампанія і брендовий.
      2. Подумати, як ще поліпшити ті кампанії, що вже добре працюють. І вирішити, що робити з тими, які не працюють. Було вирішено перерозподілити бюджет на користь ефективних ключових слів і кампаній. А саме, з усіх кампаній (включаючи динамічну) були зібрані всі ключові слова та пошукові запити, за якими здійснювалися конверсії, і винесені в окрему кампанію з максимальним бюджетом і стратегією “максимум конверсій”. Для інших було виділено невеличкий бюджет і проставлені ставки вручну.
        Кампанія з конверсійними ключами почала працювати і приносити конверсії, але вони виходили досить дорогі і не в тій кількості, на яке ми розраховували.

      1. Почати активно тестувати різні кампанії і стратегії. Так ми налаштували багато всього цікавого:
        • У КМС були додані групи оголошень з аудиторіями за інтересами (витягнутих з Google Аналітики), особливі аудиторії за ключовими словами (тут були добірні ключові слова і пошукові запити, за якими здійснювалися конверсії), пробувалися різні гео таргетинги. В результаті кількість переходів збільшилася з 3 до 4. А ціна конверсії склала 891 грн (на 777 грн менше ніж за попередній період. І на тому добре).
        • І в цілях тесту було прийнято випробувати “свіжий” на той момент тип кампанії від Google під назвою Discovery.

          Сенс формату Discovery Ads в тому, що алгоритми рекламної системи Google аналізують різноманітні сигнали споживчого наміри у аудиторії пошукової системи, і потім показують ефективну персоналізовану рекламу тим користувачам, які готові взаємодіяти з оголошенням і брендом в той момент, коли вони просто Серф Інтернет. Іншими словами, ці клікабельні графічні оголошення показуються аудиторії, яка потенційно зацікавлена в замовленні товару або послуг, коли вона навіть не знає про це.

        1. Як виявилося, це було найкраще з рішень.
          За пів року ми отримали 593 конверсії за ціною 59,29 грн за конверсію.
          Були створені і протестовані креативи під різні категорії цільової аудиторії (загальні, для жінок, для чоловіків, для тих хто бажає змінити професію і т.д.). Також тестувалися різні аудиторії: відвідувачі сайту, YouTube каналу, аудиторії за інтересами, по собитіям.І в результаті активного пошуку ми знайшли ідеальну зв’язку “аудиторія-креатив”. Краще за всіх спрацювали оголошення-карусель з аудиторією відвідувачів сайтів аналогічної нам тематики.
          Висновок: Кампанії Discovery можуть служити дуже вдалим інструментом залучення клієнтів, але потрібно тестувати і вибирати різні креативи і аудиторії, щоб знайти найвдаліший варіант.
          В результаті поставлену задачу ми виконали: збільшили кількість переходів на 277,63% (в середньому з 34 до 129 конв / міс), при цьому зменшили вартість конверсії на 49,31% (з 363 грн до 184 грн / конв).