Медтехніка. Збільшення продажів після налаштування та оптимізації торгових кампаній

Служба: Торгові кампанії в Гугл Реклама
Тематика: Інтернет-магазин медтехники
Регіон: Україна
Продовжити: 3 місяці
Бюджет на рекламу: 140 042 грн.

Підсумкові дані: У цьому проекті раньше були в основному пошукові рекламні групові кампанії, торгові кампанії всього три, на кілька основних товарів. У той час, коли вспышки коронавіруса та карантини були сильним продажем скачок, але вже влітку сильно упали та до початку роботи над аккаунтом показували стабільний, але невеликий рівень продажу.

Целі та завдання: Цель була простая – збільшити кількість продажів (транзакцій) та дохід за даним каналу

Стратегія:
Було прийнято рішення створити різні торгові кампанії (Smart Shopping) за категоріями товарів, у деяких випадках та за підкатегоріями. Почему саме розумні торгові? Вони прості в налаштуванні та обслуговуванні, мають розширенний захист від усіх сетей. Ці кампанії вже були заборонені на западному ринку та показали дуже хороші результати.

Ми створили кампанії за категоріями товарів, а потім вже в групі оголошень розробили товари на підкатегорії. Розділення робили як за групою оголошень, так і всередині однієї групи, але за результатами особових розмовин замінено не було. У розумних торгових кампаніях використовується стратегія призначення ставок «Збільшення вартості конверсій» за допомогою задачі цільової рентабельності інвестицій (ROAS). Для початку ми вибирали невеликий відсоток – для окремих кампаній 300%, для інших – 400%. Ці цифри означають, що ми хочемо отримати дохід у 3 рази більше, якщо поцікавити рекламну кампанію (у першому випадку) та в 4 рази більше (у другому випадку). Данні ці першопочаткові та корекційні дії після цього, як кампанії набору статистики.

Результати контекстної реклами на старте роботи з торговими кампаніями

Основні показники (за період 22.07.2020-20.08.2020):

  • розходи – 20 146 грн;
  • кількість кліків – 27 740;
  • кількість конверсій (транзакцій) – 471;
  • ціна конверсії – 28,94 грн.;
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 1,70%
  • дохід з рекламами – 189 903 грн.
  • коефіцієнт цінності конверсій – 13,93

кейс PPC мед товарыкейс PPC мед товары

Перший місяць. Настройка і первична оптимізація

У перший місяць були додані нові кампанії за основною категорією товарів (7 штук). Всего – 10 кампаній. Після створення кампанії, періоду навчання та збору статистики були проведені кампанії за оптимізацією торгових кампаній. У кампанії вручну додавали нові позиції за ідентифікатором, що з’явилися на сайті та додали в товарний фід; були збільшені відсотки ROAS та бюджети (їх, як правило, збільшено). До зміни ROAS у кампанії потрібно підходити аккуратно, додаючи до вихідних даних не більше 10-20%, до історичних даних за ROAS у кампаніях резко не проголошували. Якщо ROAS не дотягував до заданих знань, у вихідних даних його знизилося на 10-20%, але таких кампаній майже не було.
Внесення змін до ROAS та зміна бюджету походять одночасно, щоб не збирати дані системи.

Результати контекстної реклами після місяців роботи з новими торговими оголошеннями:
Основні показники (за період 21.08.20-19.09.20) та зміна за порівнянням з попереднім періодом роботи:

  • расходы – 36 336,96 грн. (+ 166,5%)
  • кількість кліків – 36331 грн; (+ 31%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 704 (+ 50%)
  • ціна конверсії – 51,60 грн. (+ 78%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 1,94% (+ 14%)
  • дохід з реклами – 350 146 грн. (+ 84%)
  • коефіцієнт цінності конверсій – 9,64 (-30%)

Другий місяць. Дороботка та оптимізація

У другий місяць були додані інші категорії товарів. Всего 14 кампаній. Також були продовжені роботи по оптимізації, описані вище.

Ще було додано цікаву торгову кампанію, з усіма товарами магазину, но з мікроб’юджетом (15 грн. / День), за ставкою для товарів – 1 копейка та з низьким пріоритетом (для роботи як додаткової кампанії та відбирання трафіку в умних торгових кампаніях). Ця кампанія генерує не дуже багато продажів, але маржинальність у не визначеному, а також, як можна придбати не за сутки навколо п’яті гривен, продати товари на кілька тисяч.

Результати контекстної реклами після другого місяця роботи з новими торговими кампаніями:
Основні показники (за період 20.09.20-19.10.20) та зміна за порівнянням з попереднім періодом роботи:

  • розходи – 26 780,24 грн. (-26%)
  • кількість кліків – 28258 грн; (-22%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 656 (-6,84%);
  • ціна конверсії – 40,82 грн. (-20,89%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 2,32% (+ 19,78%)
  • дохід з рекламами – 428 330,36 грн. (+ 22,33%)
  • коефіцієнт цінності конверсій – 15,99 (+ 65,98%)

Третій місяць. Оптимізація по трендам

У роботі з контекстною рекламою краю важливо вчити тренди. У період підвищеного спрощення на тій чи іншій групі товарів потрібно виділити їх в окремі кампанії та підвищити ставки, щоб “зібрати сливки” трафіка високого сезону. Перевага саме контекстної реклами в можливості дуже швидко вводити такі зміни та гнучко керувати трафіком.

У третій місяць додали нову смарт-кампанію, куди виробили товари антивірусної направленості. Всего працювало 15 кампаній. Якщо це було зроблено для того, щоб зібрати всі необхідні товари в одній кампанії, і переглянути як з товару принтер збільшує прибуток у період спроби спроби, а також, щоб можна було більш точно керувати ставками для покриття більшої програми

Результати контекстної реклами після третього місяця роботи з новими торговими кампаніями:
Основні показники (за період 20.10.20-18.11.20) та зміна за порівнянням з попереднім періодом роботи:

  • розходи – 76 924,98 грн. (+ 187,25%)
  • кількість кліків – 74183 грн; (+ 162,5%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 1872 (+ 185%);
  • ціна конверсії – 41,08 грн. (+ 0,65%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 2,52% (+ 8,7%)
  • дохід з рекламами – 1 230 216,61 грн. (+ 187%)
  • коефіцієнт цінності конверсій – 15,99 (+ 0%)

Справедливості раді слід відзначити, що приблизно з початку листопада оголосили про другу волну коронавіруса та про нове наближення карантину, що спровокувало бум продажів.

Результати роботи торгових кампаній після трьох місяців роботи

(21.08.20 – 18.11.20 – порівняння з попередніми тремя місяцями)

Після трьох місяців роботи з торговими кампаніями доходу за ним виростали майже в 2,5 рази, кількість транзакцій зросла майже в 2,5 рази, вартість конверсій зменшилась на 25%. При цьому рентабельність інвестицій становить 135%

Показатель Начальные результаты Результаты после проведенных работ Абсолютные изменения Относительные изменения
Вложения в рекламу 76 744 грн 140 042 грн 63 298 грн 82,50%
Общий доход от рекламы 866 254 грн 2 008 693 грн 1 142 439 грн 132%
Транзакции 1365 3232 1867 136,8%
Стоимость конверсии 56,22 грн 43,32 грн -12,9 грн -23%
Коэффициент транзакций 1,48% 2,33% 0,85% 57,40%
ROAS 1128,75% 1434,35% 305,60% 27%
ROI 204,60% 275,90% 71,30% 35%
Чистая прибыль 232 757,6 грн 589 733,2 грн 356 975,6 грн 153,4%

Виcновок. Розумні торгові кампанії – відмінний інструмент для просування інтернет-магазину та показує найкращі результати, потрібно лише стежити за показниками та займатися їх оптимізацією. А на аккаунте роботи продовжуються.