Що на старті?
Початок роботи 05.2017
71 відвідування на місяць
Клієнт – компанія «AI HELPS» – розробник програмного забезпечення для beauty індустрії
Проект – сайт Beauty PRO Software – сервіс автоматизації салонів краси
Завдання на проекті:
Отримання цільового органічного трафіку на сайт за комерційними та інформаційними запитами
Основні складності ніші:
- Вузька ніша з невеликим трафіком
- Довгий цикл ухвалення рішення відвідувачами сайту, необхідно багато торкань
- Обмежена кількість тем для написання статей
Результати:
Внутрішня оптимізація
Після проведеного технічного аудиту ми виявили та виправили цілий перелік проблем:
- версія з www. замість 301-го редиректа віддавала 404-у відповідь сервера
- коректний переїзд на https версію
- урли без ідентифікатора мови віддавали 302 редирект на англомовну версію
- урли мовних версій мали гет-параметри та погано індексувалися пошуковою системою
- у мовних атрибутах rel=”alternate” було некоректно вказано позначення української мовної версії
- також у rel=”alternate” потрапили версії урлів із гет-параметрами
- помилки в ієрархії заголовків h1-h3
- помилки у внутрішніх посиланнях (абсолютні/відносні, з ідентифікатором мов/без нього)
- некоректна реалізація сторінки 404-ої помилки
- настроєні циклічні редиректи на ряді статей
- частина контенту головної сторінки чомусь не потрапляла у кеш гугла, тобто пошукова система “бачила” тільки першу половину сторінки
Також у процесі роботи над проектами виявлялися критичні помилки:
- відкриття для індексації dev-версії при розробці нової версії сайту
- випадкове закриття для індексації всього сайту програміста
Цей сайт постійно розвивався, впроваджувалися нові зміни, які потрібно було контролювати з погляду SEO. Був переїзд на новий домен, який ми також супроводжували.
Семантика та контент
За перший етап співпраці ми пропрацювали всю комерційну семантику даного сайту, і щомісячно працювали по формуванню семантики для статей, а також для нових додаткових лендингів продукту.
Реалізували:
- нову структуру посадкових сторінок
- прописали нові мета-теги для всіх сторінок
- написали чи оптимізували тексти
- покращили візуальну верстку текстів (ілюстрації, структура, списки тощо)
Робота з блогом
Через 4 місяці роботи ми також перейшли на роботу з блогом на сайті:
- щомісяця збирали семантику для нових статей
- при виборі тем для статей ми орієнтувалися на потреби та інтереси цільової аудиторії сайту – власників салонів краси
- прописували мета-теги
- робили аналіз статей конкурентів, у наших гео, а й у більш конкурентним країнам, як-от США. За результатами аналізу формували ТЗ для наших статей
- перевіряли написані копірайтерами тексти
- робили ТЗ на оновлення статей, які втратили популярність та вимагали оновлення
- формували масу посилань на статті
Зовнішня оптимізація
У даному проекті до нас ніхто не займався нарощуванням маси посилань, що дозволило налаштувати роботу з посиланням “з чистого аркуша” і не виправляти помилки профілю посилання. Тому ми одразу почали будувати посилання із сайтів із високими SEO-параметрами. Це дозволило сайту успішно пережити всі апдейти алгоритмів за останні 3 роки.
Які лінки будували?
- крауд-посилання (форуми, коментарі)
- статейні посилання з трастових українських майданчиків (в основному ЗМІ) через біржі та аутрич (+/- 8 доменів/місяць)
Робили ухил саме на якість посилань, а не їх кількість.
Результат
За 3,5 роки наших робіт на сайті пошуковий трафік збільшився з 71 відвідування на місяць до 29598 на місяць по органіці. Більшість трафіку на сайт йде з блогу, проте він також успішно приносить якісні ліди.
Такого результату було досягнуто нами разом із зусиллями клієнта. Насамперед хочу наголосити, що у них справді відмінний сервіс, який використовують у своїх бізнесах у тому числі інші наші клієнти та знайомі. Всі рішення приймалися і всі зміни впроваджувалися швидко, клієнт прислухався до наших рекомендацій і часто заздалегідь попереджав про заплановані зміни на сайті.
Окрім SEO-просування, клієнт використовував інші канали залучення трафіку та клієнтів – реклама у google, фейсбук, офлайн активності на ринку, що позитивно впливало і на SEO результати за рахунок зростання брендового трафіку та покращення поведінкових факторів.
Відгук клієнта на clutch.co – https://clutch.co/profile/site24#review-1663565