Кейс SEO-просування IT продукту

Що на старті?

Початок роботи 05.2017
71 відвідування на місяць

Клієнт – компанія «AI HELPS» – розробник програмного забезпечення для beauty індустрії

Проект – сайт Beauty PRO Software – сервіс автоматизації салонів краси

Завдання на проекті:
Отримання цільового органічного трафіку на сайт за комерційними та інформаційними запитами

Основні складності ніші:

  • Вузька ніша з невеликим трафіком
  • Довгий цикл ухвалення рішення відвідувачами сайту, необхідно багато торкань
  • Обмежена кількість тем для написання статей

Результати:

Внутрішня оптимізація

Після проведеного технічного аудиту ми виявили та виправили цілий перелік проблем:

  • версія з www. замість 301-го редиректа віддавала 404-у відповідь сервера
  • коректний переїзд на https версію
  • урли без ідентифікатора мови віддавали 302 редирект на англомовну версію
  • урли мовних версій мали гет-параметри та погано індексувалися пошуковою системою
  • у мовних атрибутах rel=”alternate” було некоректно вказано позначення української мовної версії
  • також у rel=”alternate” потрапили версії урлів із гет-параметрами
  • помилки в ієрархії заголовків h1-h3
  • помилки у внутрішніх посиланнях (абсолютні/відносні, з ідентифікатором мов/без нього)
  • некоректна реалізація сторінки 404-ої помилки
  • настроєні циклічні редиректи на ряді статей
  • частина контенту головної сторінки чомусь не потрапляла у кеш гугла, тобто пошукова система “бачила” тільки першу половину сторінки

Також у процесі роботи над проектами виявлялися критичні помилки:

  • відкриття для індексації dev-версії при розробці нової версії сайту
  • випадкове закриття для індексації всього сайту програміста

Цей сайт постійно розвивався, впроваджувалися нові зміни, які потрібно було контролювати з погляду SEO. Був переїзд на новий домен, який ми також супроводжували.

Семантика та контент

За перший етап співпраці ми пропрацювали всю комерційну семантику даного сайту, і щомісячно працювали по формуванню семантики для статей, а також для нових додаткових лендингів продукту.

Реалізували:

  • нову структуру посадкових сторінок
  • прописали нові мета-теги для всіх сторінок
  • написали чи оптимізували тексти
  • покращили візуальну верстку текстів (ілюстрації, структура, списки тощо)

Робота з блогом

Через 4 місяці роботи ми також перейшли на роботу з блогом на сайті:

  • щомісяця збирали семантику для нових статей
  • при виборі тем для статей ми орієнтувалися на потреби та інтереси цільової аудиторії сайту – власників салонів краси
  • прописували мета-теги
  • робили аналіз статей конкурентів, у наших гео, а й у більш конкурентним країнам, як-от США. За результатами аналізу формували ТЗ для наших статей
  • перевіряли написані копірайтерами тексти
  • робили ТЗ на оновлення статей, які втратили популярність та вимагали оновлення
  • формували масу посилань на статті

Зовнішня оптимізація

У даному проекті до нас ніхто не займався нарощуванням маси посилань, що дозволило налаштувати роботу з посиланням “з чистого аркуша” і не виправляти помилки профілю посилання. Тому ми одразу почали будувати посилання із сайтів із високими SEO-параметрами. Це дозволило сайту успішно пережити всі апдейти алгоритмів за останні 3 роки.

Які лінки будували?

  • крауд-посилання (форуми, коментарі)
  • статейні посилання з трастових українських майданчиків (в основному ЗМІ) через біржі та аутрич (+/- 8 доменів/місяць)

Робили ухил саме на якість посилань, а не їх кількість.

Результат

За 3,5 роки наших робіт на сайті пошуковий трафік збільшився з 71 відвідування на місяць до 29598 на місяць по органіці. Більшість трафіку на сайт йде з блогу, проте він також успішно приносить якісні ліди.

Такого результату було досягнуто нами разом із зусиллями клієнта. Насамперед хочу наголосити, що у них справді відмінний сервіс, який використовують у своїх бізнесах у тому числі інші наші клієнти та знайомі. Всі рішення приймалися і всі зміни впроваджувалися швидко, клієнт прислухався до наших рекомендацій і часто заздалегідь попереджав про заплановані зміни на сайті.

Окрім SEO-просування, клієнт використовував інші канали залучення трафіку та клієнтів – реклама у google, фейсбук, офлайн активності на ринку, що позитивно впливало і на SEO результати за рахунок зростання брендового трафіку та покращення поведінкових факторів.

Відгук клієнта на clutch.co – https://clutch.co/profile/site24#review-1663565

    Хочу залишити заявку