Кейс. Як отримувати 100+ конверсій на місяць за допомогою Discovery кампанії

Послуга: Налаштування контекстної реклами в Рекламі Google
Тематика: Курси програмування з навчанням на проекті (менторинг – лише практика)
Регіон: Україна
Тривалість: 6 місяців (грудень 2020 – травень 2021) (порівняння з попереднім періодом червень-листопад 2020)
Загальний бюджет на рекламу: 143 000 грн.

Дано:

  1. Дуже цікавий та досить унікальний проект: Навчання програмування за авторською методикою – без теорії – на реальному проекті.
  2. Кабінет Google Реклами, де налаштовані Пошукові кампанії з різним геотаргетингом, розбиті за курсами, кампанії в КМС (також розбиті з гео та за курсами) та ремаркетинг.
  3. Відсутність бажаної кількості конверсій (під конверсіями маються на увазі телефонні дзвінки та відправлення форм). За півроку було отримано 206 звернень із ціною конверсії 363 грн за конверсію, проте бізнесу важливо було отримувати більше та нарощувати кількість клієнтів

Завдання: Збільшити кількість конверсій

Рішення:

  1. Проаналізувати, звідки беруться конверсії. У процесі аналізу джерел конверсій виявили, що більшість конверсій приносять Динамічна пошукова кампанія та брендова.
  2. Подумати, як ще покращити ті кампанії, які вже добре працюють. І вирішити, що робити з тими, хто не працює. Було вирішено перерозподілити бюджет на користь ефективних ключових слів та кампаній. А саме, з усіх кампаній (включно з динамічною) були зібрані всі ключові слова та пошукові запити, за якими здійснювалися конверсії, і винесені в окрему кампанію з максимальним бюджетом та стратегією “максимум конверсій”. Для решти було виділено невеликий бюджет та проставлено ставки вручну. Компанія з конверсійними ключами почала працювати і приносити конверсії, але вони виходили досить дорогими і не в тій кількості, на яку ми розраховували.
  3. Почати активно тестувати різні кампанії та стратегії. Так ми налаштували багато цікавого:
  • У КМС були додані групи оголошень з аудиторіями за інтересами (витягнутих з Google Аналітики), особливі аудиторії за ключовими словами (тут були добірні ключові слова та пошукові запити, за якими здійснювалися конверсії), пробувалися різні гео таргетинги. У результаті кількість конверсій збільшилася з 3 до 4. А ціна конверсії склала 891 грн (на 777 грн менше, ніж за попередній період. І на тому добре)

І з метою тесту було прийнято випробувати “свіжий” на той момент тип кампанії від Google під назвою Discovery.

Сенс формату Discovery Ads в тому, що алгоритми рекламної системи Google аналізують різноманітні сигнали споживчого наміру в аудиторії пошукової системи, а потім показують ефективну персоналізовану рекламу тим користувачам, які готові взаємодіяти з оголошенням та брендом у той момент, коли вони просто серфлять Інтернет. Іншими словами, ці клікабельні графічні оголошення показуються аудиторії, яка потенційно зацікавлена у замовленні товару чи послуг, коли вона навіть не знає про це.

Як виявилося, це було найкраще з рішень.
За півроку ми отримали 593 конверсії за ціною 59,29 грн. за конверсію.

Були створені та протестовані креативи під різні категорії цільової аудиторії (загальні, для жінок, для чоловіків, для тих, хто бажає змінити професію тощо). Також тестувалися різні аудиторії: відвідувачі сайту, YouTube каналу, аудиторії з інтересів, подій.

І в результаті активного пошуку ми знайшли ідеальну зв’язку “аудиторія-креатив”. Найкраще спрацювали оголошення-карусель з аудиторією відвідувачів сайтів аналогічної нам тематики.

Висновок: Кампанії Discovery можуть бути дуже вдалим інструментом залучення клієнтів, але необхідно тестувати і вибирати різні креативи та аудиторії, щоб визначити найзручніший варіант.

У результаті поставлене завдання ми виконали: збільшили кількість конверсій на 277,63% (у середньому з 34 до 129 конв/міс), при цьому зменшили вартість конверсії на 49,31% (з 363 до 184 грн/конв).

    Хочу залишити заявку