Оптимізація під “нульову позицію”: майбутнє голосового пошуку

May 29, 2020

Катерина Золотарева

Рейтинг: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Ера голосового пошуку зараз все ще тільки починається, проте, цей новий тип використання пошукової системи, відповідно до даних comScore, в наступному році досягне 50% світового ринку. Це головна зміна пошукової поведінки за останні кілька років.

Цифрові помічники стають все більш помітними в наших будинках і мобільних пристроях, і їх поширеність буде тільки рости.

Але як саме бренд повинен працювати з голосовим пошуком? Наскільки розвинена ця можливість, і якої стратегії повинні слідувати бренди, щоб отримати вигоду з цього тренду? Давайте подивимося на актуальну ситуацію і, що більш важливо, куди ця тема буде йти в найближчі роки.

Фокус на нульовій позиції

Коли ви чуєте, як маркетологи говорять сьогодні про голосовий пошук, ви ймовірно багато чуєте про так звану “нульову позицію”, також відому як розширений сніпет. Це контент, який Google пропонує в верхньому результаті пошуку з розрахунком на пряму відповідь на пошуковий запит. У десктопній і мобільній видачі за верхнім контентом слідують інші результати пошуку. У голосовому пошуку нульова позиція – це єдина інформація, яка передається користувачеві. У зв’язку з цим, особливо для бізнесу, отримання нульової позиції стало новою необхідністю. Але як саме це зробити – досі відкрите питання.
Як у всіх темах в світі SEO-просування, кращі методики отримання нульової позиції будуть розвиватися з плином часу. Але бізнес, який шукає спосіб бути на крок попереду інших, коли голосовий пошук стане звичним, повинен сфокусуватися на кількох основних сферах.

  • Релевантність даних. Бути найбільш релевантним для голосового пошуку – це дати пошуковим системам те, що їм потрібно, щоб дати відповідь користувачу. Користувачу, якого голосовий помічник знає дуже близько. Чим більше нюансів розкривається, тим більша ймовірність того, що цифровий помічник “зведе” ваш бізнес з потенційним покупцем. Наприклад, якщо ви ресторан, це означає, що пошукова система повинна знайти інформацію не тільки про місце розташування та години роботи, але ще і призначений для користувача рейтинг, відгуки, інформацію про те, чи дозволено відвідування з тваринами, чи є обідні пропозиції, безглютенове меню і т.д.
  • Оформлення розширеного сниппету. Якщо ви хочете, щоб ви отримували розширений сниппет по пошуковим запитам, переконайтеся в тому, що ваш сайт і профілі надають повну та лаконічну інформацію на питання, які зазвичай задають люди вашому бізнесу. Це може бути перший абзац блогової статті, розділ FAQ на вашому сайті або інші варіанти контенту.
  • Використовуйте мікророзмітку. Це навіть більш важливо, ніж оптимізація під голосовий пошук. Переконайтеся в тому, що ваш сайт використовує правила розмітки контенту через Schema.org.

У той час, як ці базові правила допомагають бізнесу підвищити релеватность голосовому пошуку, ми бачимо поки тільки початок змін докладання зусиль маркетологів. Які зміни будуть відбуватися протягом наступних кількох років?

Незважаючи на підвищення частоти голосового пошуку, бізнес-модель, яка розвивається поряд з цією можливістю, тільки починає з’являтися. Прямо зараз найбільші гравці в технологічному світі – Google, Amazon, Apple, Microsoft і Facebook – вкладають в голосовий пошук по 3-м причин:

  • Голосовий пошук являє собою основну технологію, яка пошириться на всі напрямки бізнесу
  • Він являє собою ту технологію, яка поступово прибере людей від екранів
  • Голосовий пошук відкриває новий шлях на ринки країн, що розвиваються, таких як Індія або Південно-Східна Азія, де мобільні пристрої дуже поширені

Великі технологічні компанії інвестують в голосовий пошук з вищезазначених причин, але вони ще не монетизують цю сферу. Це зміниться в найближчі пару років, і коли це станеться, модель монетизації дуже швидко виникне всередині індустрії, так само, як це сталося з SEO і пошуковим маркетингом.

Коли оформиться область голосового пошуку і голосової реклами, бренди, які експериментують з нею зараз, будуть готові до перемоги. Зараз є час для вивчення і тестів, незалежно від того, чи зможуть ці зусилля привести до позитивного ROI. Кожна хвилина, вкладена в краще розуміння голосового пошуку і його можливостей, особливо в розуміння того, як його використовує цільова аудиторія бренду, принесе прибуток в майбутньому, коли голосовий пошук стане домінувати.

Не доводиться сумніватися в тому, що в майбутньому ми будемо керувати пристроями за допомогою голосу. Питання тільки в тому, чи стане ваш бізнес лідером в цьому в найближчі 24 місяці – або ви будете вічно грати в догонялки.

Ашвин Рамеш – засновник і CEO компанії Synup, яка допомагає користувачам знаходити правильну інформацію про них в інтернеті, мобільному і голосовому пошуку.

Джерело: https://www.searchenginewatch.com/2019/11/21/optimizing-for-future-of-voice-search/

Оценить статью: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Поделится в соц. сетях:

Последние записи