Кейс з налаштування реклами PPC для інтернет-магазину медтехніки

Медтехніка. Збільшення продажів після налаштування та оптимізації торгових кампаній

Послуга: Торгові кампанії в Google Рекламі
Тематика: Інтернет-магазин медтехніки
Регіон: Україна
Тривалість: 3 місяці
Бюджет реклами: 140 042 грн.

Вихідні дані: У цьому проекті раніше були налаштовані переважно пошукові рекламні кампанії, торгових кампаній було всього три, на кілька основних груп товарів. Під час спалаху коронавірусу та карантину був сильний стрибок продажів, але вже влітку продаж сильно впав і до початку робіт над акаунтом показували стабільний, але невеликий рівень продажів.

Цілі та завдання: Ціль була проста – збільшити кількість продажів (транзакцій) та дохід по даному каналу

Стратегія:

Вирішили створювати розумні торгові кампанії (Smart Shopping) за категоріями товарів, а деяких випадках і за підкатегоріями. Чому саме розумні торгові? Вони прості в налаштуванні та обслуговуванні, мають розширене охоплення у всіх мережах Google та використовують нову інтелектуальну стратегію призначення ставок. Ці кампанії вже були випробувані на західному ринку та показали дуже добрі результати.

Ми створили торгові кампанії на категорії товарів, а потім уже в групах оголошень розділили товари на підкатегорії. Поділ робили як по окремих групах оголошень, так і всередині однієї групи, але за результатами особливої ​​різниці помітно не було. У розумних торгових кампаніях використовується стратегія призначення ставок “Збільшення цінності конверсій” з можливістю задати цільову рентабельність інвестицій (ROAS). Спочатку ми вибирали невеликий відсоток – для одних кампаній 300%, для інших – 400%. Ці цифри означають, що ми хочемо отримати доходу у 3 рази більше, ніж витратить рекламна кампанія (у першому випадку) та у 4 рази більше (у другому випадку). Ці данні початкові і коригуються після того, як кампанії наберуть статистику.

Результати контекстної реклами на старті роботи з торговими компаніями

Основні показники (за період 22.07.2020-20.08.2020):

  • витрати – 20 146 грн;
  • кількість кліків – 27 740;
  • кількість конверсій (транзакцій) – 471;
  • ціна конверсії – 28,94 грн.;
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 1,70%
  • дохід із реклами – 189 903 грн.
  • коефіцієнт цінності конверсії – 13,93

Перший місяць. Налаштування та первинна оптимізація

У перший місяць працювали як попередні три торгові кампанії, так і були додані нові смарт кампанії за основними категоріями товарів (7 штук). Усього – 10 кампаній. Після створення кампаній, періоду їх навчання та збору статистики було проведено роботи з оптимізації торгових кампаній. У кампанії вручну додавалися нові позиції товарів за ID, що з’явилися на сайті та додані до товарного фіду; були змінені відсотки ROAS та бюджети (їх як правило збільшували). До зміни ROAS у кампаніях потрібно підходити акуратно, додаючи до вихідних даних не більше 10-20%, щоб історичні дані щодо ROAS у кампанії різко не просідали. Якщо ж ROAS не дотягував до заданих значень, вихідні дані його знижували на ті ж 10-20%, але таких кампаній майже не було.
Внесення змін до ROAS та змін бюджетів відбувалося одночасно, щоб не збивалися дані системи.

Результати контекстної реклами після місяця роботи з новими торговими компаніями:
Основні показники (за період 21.08.20-19.09.20) та зміна порівняно з попереднім періодом роботи:

  • витрати – 36 336,96 грн. (+166,5%)
  • кількість кліків – 36331 грн; (+31%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 704 (+50%)
  • ціна конверсії – 51,60 грн. (+78%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 1,94% (+14%)
  • дохід із реклами – 350 146 грн. (+84%)
  • коефіцієнт цінності конверсії – 9,64 (-30%)

Другий місяць. Доопрацювання та оптимізація

У другий місяць було додано інші категорії товарів. Усього 14 кампаній. Також було продовжено роботи з оптимізації, описані вище.

Ще була додана цікава торгова кампанія, з усіма товарами магазину, але з мікробюджетом (15 грн./день), зі ставкою для товарів – 1 копійка та з низьким пріоритетом (щоб працювала як додаткова кампанія та не відбирала трафік у розумних торгових кампаній). Ця кампанія генерує не дуже багато продажів, але маржинальність у неї неймовірна, оскільки витративши на неї за добу близько п’яти гривень можна продати товарів на кілька тисяч.

Результати контекстної реклами після другого місяця роботи з новими торговими компаніями:
Основні показники (за період 20.09.20-19.10.20) та зміна порівняно з попереднім періодом роботи:

  • витрати – 26 780,24 грн. (-26%)
  • кількість кліків – 28 258 грн; (-22%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 656 (-6,84%);
  • ціна конверсії – 40,82 грн. (-20,89%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 2,32% (+19,78%)
  • дохід із реклами – 428 330,36 грн. (+22,33%)
  • коефіцієнт цінності конверсії – 15,99 (+65,98%)

Третій місяць. Оптимізація за трендами

У роботі з контекстною рекламою дуже важливо враховувати тренди. У період підвищеного попиту на ті чи інші групи товарів потрібно виділяти їх в окремі кампанії та підвищувати ставки, щоб зібрати вершки трафіку високого сезону. Перевага саме контекстної реклами у можливості дуже швидко впроваджувати такі зміни та гнучко керувати трафіком.

У третій місяць додали нову смарт-кампанію, куди виділили товари антивірусної спрямованості. Усього працювало 15 кампаній. Зроблено це було для того, щоб зібрати всі трендові товари в одній кампанії, і подивитися який із товарів приніс найбільший прибуток у період спалаху попиту, а також щоб можна було точніше керувати ставками для покриття більшого попиту

Результати контекстної реклами після третього місяця роботи з новими торговими компаніями:
Основні показники (за період 20.10.20-18.11.20) та зміна порівняно з попереднім періодом роботи:

  • витрати – 76 924,98 грн. (+ 187,25%)
  • кількість кліків – 74183 грн; (+162,5%);
  • кількість конверсій (транзакцій) – 1872 (+185%);
  • ціна конверсії – 41,08 грн. (+ 0,65%);
  • коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 2,52% (+ 8,7%)
  • дохід із реклами – 1 230 216,61 грн. (+ 187%)
  • коефіцієнт цінності конверсії – 15,99 (+ 0%)

Заради справедливості варто зазначити, що приблизно з початку листопада оголосили про другу хвилю коронавірусу і про новий карантин, що наближається, що спровокувало бум продажів.

Результати роботи торгових кампаній після трьох місяців роботи

(21.08.20 – 18.11.20 – порівняння з попередніми трьома місяцями)

Після трьох місяців роботи з торговими компаніями дохід по них зріс майже в 2,5 рази, кількість транзакцій збільшилася також майже в 2,5 рази, вартість конверсій зменшилася на 25%. У цьому ROI зріс на 135%

ПоказникПочаткові результатиРезультати після проведених робітАбсолютные измененияВідносні зміни
Вкладення в рекламу76 744 грн140 042 грн63 298 грн82,50%
Загальний прибуток від реклами866 254 грн2 008 693 грн1 142 439 грн132%
Транзакції136532321867136,8%
Вартість конверсії56,22 грн43,32 грн-12,9 грн-23%
Коефіцієнт транзакцій1,48%2,33%0,85%
57,40%
ROAS1128,75%1434,35%305,60%27%
ROI204,60%275,90%
71,30%
35%
Чистий прибуток
232 757,6 грн
589 733,2 грн356 975,6 грн153,4%

Висновок. Розумні торгові кампанії – чудовий інструмент для просування інтернет-магазину та показує хороші результати, потрібно лише стежити за показниками та оптимізувати їх. А на акаунті роботи продовжуються.

    Хочу залишити заявку