Кейс: Просування інтернет-магазину садових товарів

May 29, 2020

Катерина Золотарева

Теги: кейси

Рейтинг: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Результат

  • зростання SEO трафіку в 2 рази за 2 роки
  • зростання конверсій з SEO в 2,4 рази

Клиент

Група компаній «Клуб Рослин» пропонує комплексні рішення для садів, ландшафтних груп і садових центрів. Компанія вже 11 років на ринку, на їхньому рахунку 33 га хвойних і листяних дерев і чагарників, в асортименті більше 1000 сортів різних рослин, великий вибір садового інструменту. Вони є офіційними представниками понад 20 світових брендів.

У цій ніші спостерігаються яскраво виражена сезонність, яку необхідно враховувати при просуванні.

Стартова задача

Клієнт звернувся влітку 2017 року. За попередні півроку значно просів пошуковий трафік і продажі. Одна з основних причин – невдалий переїзд на інший движок одночасно з переїздом на https.

Перед нами поставили завдання – повернути трафік, виявити точки подальшого зростання проекту, скласти довгострокову стратегію.

Формат співпраці

Через попередній негативний досвід просування у клієнта на старті була недовіра до SEO-фахівців. Тому було прийнято рішення розбити роботи на 3 етапи:

  1. Рішення всіх технічних проблем сайту (технічний аудит, формування ТЗ програмістам, супровід впровадження. Після 1-2 місяців – аналіз змін)
  2. Оптимізація основних категорій (збір семантичного ядра, написання мета-тегів і оптимізованих текстів).
  3. Повний цикл SEO-робіт, включаючи нарощування посилань

Після настання позитивної динаміки по кожному етапу – перехід на наступний.

Початок роботи: 09.2017

Процес роботи

1 етап. Технічний аудит

Первинним завданням було виявити системні технічні проблеми через які інтернет-магазин клієнта втратив близько 60% трафіку.

1. При зміні движка були змінені url, при цьому не були налаштовані посторінкові 301 редіректи. В результаті багато текстів втратили унікальність, оскільки при обході пошуковим ботом сторінки віддавали 404 відповідь сервера, і тільки через якийсь час google проіндексував нові сторінки. При тому, що нові сторінки він вважав дублями старих, що призвело до пессимізації сайту.

Що зробили: Оскільки минуло досить багато часу – не було сенсу робити карту редиректів. Тому налаштували посторінковий 301-редирект тільки з тих сторінок, де були зовнішні посилання.

2. В індекс пошукової системи потрапила копія сайту на піддомені розробників, яка не була закрита від індексації.

Що зробили: Видалили з індексу через веб-майстер дубль сайту. Також закрили загальний доступ до поддомену.

3. Виявилося, що для кожної сторінки сайту (товар / категорія) була зроблена копія під конкретне місто (в шапці сайту був перемикач по містах).
Приклад: https://plants-club.ua/ru/название-товара/region/kharkov

Незважаючи на те, що мета-теги були унікальними з регіональною складовою, контент був всюди однаковий. Гуглу було важко визначати релевантність всередині сайту кожної групи запитів, тому що релевантність розмивали – в зв’язку з чим такі сторінки не генерітся трафік і в цілому пессімізіровалі сайт в “очах” гугла.

Що зробили: Були налаштовані 301 редіректи з усіх міст на 1 канонічну сторінку без міста.

4. Були виявлені шаблонні проблеми з 301 редирект: працювали через 2-3 проміжних редиректу – в результаті частина ваги посилань шла в нікуди.
Що зробили: Налаштували редіректи через один.

5. 301-редирект з http на https – працював тільки для головної сторінки. У зв’язку з чим в індексі були частково 2 версії.

6. На сайті було близько 2000 битих внутрішніх посилань на старі товари – склали карту для виправлення.

7. Закрили від індексації непотрібні для гугла сторінки з get-параметрами (сортування, пошук, службові сторінки …)

8. Реалізували розмітку мовних версій через тег rel=”alternate”

9. Виявили безліч сторінок без мета-тегів, а також з дубльованими або нерелевантними мета-тегами і заголовками. Написали шаблонні мета-теги для різних типів сторінок

10. Файл Sitemap містив сторінки які віддавали 404 помилку. Прибрали такі сторінки з карти сайту.

11. Написали ТЗ щодо поліпшення швидкості сайту

12. Був проведений ретельний технічний аналіз по величезному check-list, в результаті якого було написано технічне завдання для програміста з описом проблем, прикладами і конкретними рішеннями.

13. При аналізі посилань помітили, що раніше був інший домен budyak.net, з усіх сторінок якого був налаштований редирект на головну plants-club.ua, в результаті чого не передавалась вага посилань на конкретні категорії.
Що зробили: Проаналізували кращі посилання і склали файл посторінкових редиректів для сайту budyak.net.

14. При аналізі зворотних посилань виявили багато неякісних посилань. Даний список відхилили через search console – відправили в disavow links.

Тривалість першого етапу: 1 місяць
Результати 1 етапу: написане ТЗ з технічної оптимізації, оптимізації профілю посилань. Це заклало основу подальшого зростання трафіку

2 этап. Семантика та Onpage оптимізація

Раніше копірайтери клієнта досить активно писали контент і на багатьох категоріях і товарах вже були написані тексти. За рахунок цього клієнт до просідання вже отримував непоганий трафік.

При пошуку в гуглі по шматках тексту в широкій відповідності тексти клієнта часто були на 1-му місці у видачі, що говорило про пессимізацію сайту (причини ми докладно написали на початку кейса).

Що було зроблено:
Ми склали реєстр всіх категорій і підкатегорій сайту і розбили семантику на 3 місяці роботи з урахуванням пріоритетів.

Для кожної сторінки зробили наступний список робіт:

  • збір семантичного ядра
  • аналіз поточних позицій
  • написання мета-тегів
  • перевірка текстів на унікальність
  • необхідність текстів в дооптімізаціі.

Розширити структуру, на жаль, не вийшло, так як була прив’язка до 1С і це вимагало великих додаткових ресурсів.

Копірайтери клієнта з нашим супроводом за 4 місяці написали або допрацювали всі основні тексти для сайту, які були необхідні.

Тривалість другого етапу: 3 місяці
Результати 2 етапу: сформований семантичне ядро, написані мета-теги і написане ТЗ на тексти на весь сайт, за яким копірайтер згодом буде писати тексти.

3 етап. Повний цикл SEO-просування сайту

1. Клієнт постійно працював над покращанням і зміною сайту, і в результаті з’являлися програмні помилки. Тому кожен місяць ми робили технічний SEO-аудит: помилки з спайдера Screaming Frog, Search console та готували відповідні ТЗ для програмістів.

Була частково змінена структура і додані нові сторінки під окремі кластери запитів. Копірайтери клієнта написали тексти для всіх категорій товарів.

2. На першому етапі нарощування посилань ми розміщували в основному безанкорні посилання на тематичних і трастових новинних ресурсах, роблячи акцент не на кількості посилань, а на якості. Посилання отримували через біржі і пряме отримання – аутріч.

Також щомісяця проставляли посилання на форумах і під статтями, де можна було залишити коммент з посиланнями.

На сайті клієнта представлені групи товари, які мають різний сезонний попит. Завдання було саме до початку сезону вивести основні групи в ТОП. Тому сторінки для закупівлі посилань вибиралися за 4 місяці до конкретного сезону. Ретельно пророблялися пріоритетні категорії (on-page) і включалося отримання посилань (вічні + крауд) на дані сторінки.

Результати

  1. Зростання SEO трафіку в 2 рази за 2 роки роботи
  2. Зростання конверсій з SEO трафіку в 2,4 рази

 

Висновки:
1. Основна причина просідання трафіку – це незлагоджена роботі програміста і SEO-фахівця. Після зміни структури сайту, переїзду на https не були вчасно проведені роботи по “склеюванню” сторінок, також були застосовані старі методи отримання трафіку (сторінки по містах)

В результаті:

  • з’явилося багато дублів, що пессимізувало сайт в очах пошукової системи
  • більшість текстів стали неунікальною
  • багато текстів дуже погано ранжуються

Тому необхідно при переїздах і змінах урлів не забувати робити редіректи.

2. Завдяки злагодженій роботи клієнта і агентства були досягнуті добрі результати

Що можна підкреслити з даного кейса?

  1. При зміні движка сайту – важливо налаштувати 301 посторінковий редирект для всіх сторінок сайту. Скласти даний документ старий урл-новий урл саме ДО переїзду.
  2. При переїзді на https, щоб мінімізувати ризики втрати трафіку необхідно враховувати SEO вимоги
  3. Відмінний результат можна досягти тільки в синергії клієнт-підрядник – коли з двох сторін “зелене світло”, рішення приймаються та впроваджуються швидко
  4. Посилання є сенс нарощувати тільки після повної технічної оптимізації сайту on-page оптимізації конкретної сторінки

Оценить статью: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Поделится в соц. сетях:

Последние записи