Кейс про те, як за 15 місяців системної роботи з невеликим бюджетом можна:
- Збільшити пошуковий трафік в 11 разів
- Вивести в ТОП3 – 55%, ТОП10 – 83% ключів з комерційних сторінок
- Знайти нові точки зростання для проекту
Що на старті?
Початок роботи 10.2018
Клієнт – компанія «MEDICALASER» – національний виробник косметологічного і лазерного обладнання.
Проект – інтернет-магазин лазерного обладнання власного виробництва
Задача на проект:
Отримання ТОПу в google Україна за пріоритетними 9 категоріями. Збільшення цільового трафіку.
Основні складнощі проекту:
- Вузька ніша з невеликим трафіком
- Висока вартість товарів – довга покупка
- У топі великі та більш “широкі” інтернет-магазини з продажу різного обладнання для косметології, салонів краси, перукарень, соляріїв
- На посадкових сторінках конкурентів велика кількість товарів різних брендів, при цьому у нас на сайті тільки один бренд і деякі категорії мають досить мало товарів
Внутрішня оптимізація
Після проведеного технічного аудиту ми виявили і виправили цілий перелік проблем:
- переїхали на https
- налаштували редіректи з дубльованих сторінок
- зробили ЧПУ для всіх сторінок
- закрили від індексації сторінки з гет-параметрами (сортування, пагінація, фільтрація, пошук, службові сторінки)
- додали комерційні фактори
- працювали над формуванням заголовків для всіх типів сторінок (прибрали наскрізні заголовки h2 і h3, на категоріях замінили назву товару з h2 на h1)</ li>
- реалізували мікроформати для хлібних крихт і товарів
- поліпшили швидкість роботи сайту
- впровадили перелинковку на сайт
- виправили биті картинки і посилання
і т.д.
Також працювали з Google Мій бізнес:
- оптимізували опис, додали фото
- прописали подальший план робіт
Семантика і контент
За кілька місяців ми зібрали семантику по всіх напрямках апаратів по процедурам і технологіям.
Реалізували:
- нову структуру
- оптимізовані мета-теги (ручні і шаблонні)
- написали / переписали / розширили / оптимізували тексти
- поліпшили візуально тексти опису товарів (списки і заголовки були реалізовані за допомогою символів, жирності, відступів)
Робота з блогом
Через 7 місяців просування почали роботу з блогом. Провели аналіз існуючих статей, в результаті:
- зібрали семантику під існуючі статті
- переписали, розширили статті за якими є потенціал по трафіку
- впровадили мета-теги
- короткі та некорисні статті видалили
Щомісяця писали статті для блогу, а також прокачували їх посиланнями.
Зовнішня оптимізація
Клієнт до роботи з нами (за 6 місяців) переїжджав на інший движок і не налаштував для більшості сторінок 301-й редирект. В результаті з’явилися биті посилання. Тому з таких сторінок були налаштовані 301-редіректи на відповідні сторінки на новому сайті.
Провели аналіз існуючих вхідних посилань в порівнянні з конкурентами і виявили недоліки:
- сайт частково просувався неякісними посиланнями через біржу sape (які після відходу до іншого підряднику стали відпадати)
- в порівнянні з конкурентами дуже високий відсоток анкорних посилань
- посилання будувалися тільки на 9 сторінок сайту
- дуже мало посилань вело на головну сторінку сайту
- невелика кількість посилань з українських сайтів
В результаті склали план формування маси посилань з урахуванням вищевказаних недоліків:
- відхилили погані посилання через Disavow
- збільшили відсоток посилань на головну сторінку
- на сторінках, де багато анкорних посилань – збільшили % безанкорних посилань
- збільшили кількість сторінок для отримання посилань
Які посилання проставляли?
- крауд-посилання (форуми, коментарі)
- статейні посилання з трастових українських сайтів (в основному ЗМІ) через біржі і аутріч (+/- 10 доменів / місяць)
Робили акцент саме на якість посилань, а не на їх кількість.
Результат
За 15 місяців наших робіт пошуковий трафік на сайті збільшився в 11 разів з 1,65 тис користувачів в місяць до 20 тис
Кількість запитів в ТОПі на сьогодні:
- для комерційних сторінок стало ТОП-3 55%, ТОП-10 – 83%
- для блога ТОП-3 – 47%, ТОП-10 – 82%
Потрібно підкреслити, що хороший результат був досягнутий не тільки нашими роботами, а й швидким і якісним взаємодією з клієнтом:
- крім SEO використовувалися інші канали – реклама в google, фейсбук, оффлайн активності на ринку, що сприяло збільшенню брендового трафіку
- були хороші корисні описи товарів
- технічні правки впроваджувалися досить швидко
- клієнт працював над покращенням свого сайту
Як ми бачимо розвиток проекту в майбутньому?
- Впровадити українську версію сайту
- Продовжити роботу по написанню статей в блог
- Покращити юзабіліті сайту (особливо для мобайл)