Кейс: SEO просування інтернет-магазину сумок і аксесуарів

May 29, 2020

Катерина Золотарева

Теги: кейси

Рейтинг: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Кейс про те, як за рік системної роботи можна:

  • Збільшити пошуковий трафік на 75%
  • Збільшити продажі в 2 рази

Що на старті?

Початок роботи: 09.2018

Клієнт: інтернет-магазин сумок, гаманців, ременів

Сайт мав непоганий трафік, але через відсутність позитивної динаміки вирішив змінити підрядника.

Задача на проекті:

Головним завданням було збільшення SEO трафіку на сайті, особливо за пріоритетними ключовими напрямами – чоловічі, жіночі гаманці, чоловічі сумки і ремені.

Робочий процес

Роботу над проектом завжди починаємо з підготовчого етапу. Потрібно зрозуміти, які основні помилки і недоробки присутні, які точки зростання є на проекті, на чому потрібно робити акцент на початку просування, як вибрати оптимальну стратегію.

Для цього проаналізували поточні результати, а також зробили аналіз основних конкурентів за пріоритетними напрямами. Як з’ясувалося, за самим високочастотним запитам в топі маркет-плейси і дуже великі сайти, з якими практично неможливо конкурувати.

Виходячи з цього було прийнято рішення сконцентруватися на виведення в ТОП среднечастотних і низькочастотних запитів – на сторінках категорій і фільтрації. За ним видача була різноманітнішою і конкуренція менше + цей трафік більш конверсійний, більше шансів вийти в ТОП-3. Також побачили точки зростання – конкуренти генерують заголовки сторінок фільтрації по шаблонах, які не містять точні входження головних запитів кластерів, недостатньо входжень ключів, також не скрізь є тексти.

Семантика і контент

Щомісяця дуже ретельно пропрацьовували кілька напрямків:

  • збиралася максимально широка семантика
  • складалася оптимальна структура для нових посадкових сторінок фільтрів і перетинів фільтрів
  • для старих і нових сторінок прописувалися h1 “вручну” без використання шаблонів. Таким чином виходило максимально оптимізувати сторінку під самий частотний запит в кластері + робили заголовки більш читабельними для користувачів
  • пропрацьовувались ручні мета-теги для сторінок фільтрів з метою максимально охопити кластер запитів і зробити сніпет максимально привабливим
  • для кожної такої сторінки готували ТЗ, за яким копірайтер писав тексти
  • аналізували існуючі тексти – багато довелося переписати через низьку унікальності або переспам
  • готували семантику під написання статей в блог

Також потрібно підкреслити, що на цьому проекті копірайтер постійно писав тексти для сторінок товарів, що було додатковим плюсом.

Внутрішня оптимізація

Після проведеного технічного аудиту ми виявили і виправили цілий перелік проблем:

  • усунули дублі мета-тегів
  • закрили атрибутом nofollow посилання на службові скрізні сторінки (Вибране, порівняння, вхід, реєстрація …), а також зовнішні посилання
  • закрили від індексації мета-тегом robots сторінки сортування, сторінки пошуку і інші дублюючі сторінки
  • прибрали з sitemap товари, категорії і бренди, які віддавали 404 відповідь сервера
  • допрацювати файл robots.txt
  • покращили швидкість завантаження
  • прибрали часткове закриття текстів кнопкою Читати далі – реалізували виведення текстів на сторінки повністю
  • прибрали виведення текстів на сторінках сортування і пагінації
  • привели url в нижній регістр, налаштували 301 редірект

На жаль, українську версію сайту клієнт не зміг реалізувати через технічні особливості CMS сайту.

Що вже було на проекті до старту SEO робіт:

  1. Хороша технічна реалізація фільтрації – було реалізовано ЧПУ на сторінках, за якими був трафік, інші сторінки фільтрації були реалізовані на сайті не в вигляді посилань (через POST-запит), і при натисканні формувався url з get-параметром із закриттям від індексації через мета теґи robots
  2. На сторінках товарів були внутрішні посилання на відповідні даному товару низько- і середньочастотні категорії фільтрації.
    Самі товари в цій ніші не приносять трафік – тому логічно було передавати внутрішну вагу релевантним товару сторінкам фільтрів.
  3. На сторінках лістингу довантажуватисі в режимі списку ці ж дані з п.2 тільки без посилань – що дозволяло додати додаткові входження для сторінок фільтрації, що позитивно впливало на релевантність

Зовнішня оптимізація

Провели аналіз існуючих вхідних посилань в порівнянні з конкурентами і виявили недоліки:

  • сайт частково просувався неякісними посиланнями через біржу sape (які після переходу до іншого підрядника стали відпадати)
  • в порівнянні з конкурентами дуже високий відсоток анкорних посилань
  • посилання будувалися тільки на 9 сторінок сайту
  • дуже мало посилань вело на головну сторінку сайту
  • на сайт вела тільки невелика кількість посилань з українських сайтів

В результаті склали план формування маси посилань з урахуванням вищевказаних недоліків:

  • збільшили відсоток посилань на головну сторінку
  • на сторінках, де багато анкорних посилань і поганий результат по позиціях – збільшили % безанкорних посилань
  • включили максимум рандома – формували посилання на безліч середньо- і низькочастотних сторінок

Які лінки будували?

  • крауд-посилання (форуми, коментарі)
  • статейні посилання на трастових українських сайтах (в основному ЗМІ) через біржі і аутріч

Робили акцент саме на якість посинь, а не на її кількість. Через пів року роботи збільшили бюджет на посилання на 40% тому що вичерпали нормальні сайти і не хотіли знижувати динаміку.

Результат

Після реалізації хороших h1, title і індексації текстів багато груп запитів зайшли в ТОП 10-20 і за допомогою 1-3 посилань вдавалося підняти їх в ТОП-5. Поступово почали рости і більш високочастотні групи.

Варто відзначити, що в даній ніші присутня сезонність, причому в деяких місцях досить суттєва – тому порівнювати результати варто відносно трафіку і продажів минулого року, також аналізувати динаміку по позиціях в google.

За рік роботи вдалося збільшити трафік на 75% – нижче скріншот порівняння місячного трафіку 2019 і 2018 рік.

Вдалося вивести в ТОП-10 порядка 2300 ключових слів, в ТОП-3 – 1000

По видимості за деякими пріоритетними напрямками сайт обігнав всіх конкурентів.

Висновки:

При старті SEO робіт дуже важливо визначитися із загальною стратегією просування. В даному проекті ми зробили акцент саме на середньо- і низькочастотні запити по самих конверсійних напрямках бізнесу. Це особливо важливо в контексті тренду, коли по високочастотним запитам ТОП займають виключно агрегатори і великі сайти.

При цьому акцент на більш вузькі категорії дозволяє досить швидко і з невеликими бюджетами зайняти топові позиції і призводить на сайт цільової SEO трафік.

Оценить статью: 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 ЗвездLoading...

Поделится в соц. сетях:

Последние записи